środa, 20 maja 2015

#zamienniki


Często podobają mi się rzeczy, które są zbyt drogie lub nie są już dostępne. Jednak w sklepach można znaleźć podobne rzeczy.
Dlatego w postach  #zamienniki będę umieszczać ubrania, buty zastępcze dla tych, których nie mogę kupić.
W grudniu zauważyłam u kuzynki świetną bluzę Adidas. Spodobała mi się przede wszystkim siateczka, która była na linii ramion. Jednak kiedy weszłam na stronę Adidasa już ich nie było. Jakiś czas temu w H&M znalazłam podobną bluzę. Różni się jedynie tym, że nie posiada kaptura i logo firmy, ale mi to nie przeszkadza. Bluzę można zobaczyć w poście #outfit1TUTAJ.

Bluza Adidas

Ostatnio bardzo popularne stały się łańcuszki z kółeczkiem takie jak TU. Są śliczne, ale niestety drogie. Bardzo podobne można znaleźć na allegro lub TU.

Naszyjnik
Rosa Chains


Kisses, Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz