sobota, 9 maja 2015

#wishlist ~Maj


Ubrań i butów nigdy za wiele (przynajmniej dla mnie...) :D Każdego miesiąca, w sumie to nawet tygodnia czy dnia, mam ochotę coś kupić! (to chyba choroba?) Dlatego warto sporządzać sobie taką listę rzeczy, które chciałoby się posiadać w swojej szafie.

Zawsze jak idziecie do sklepu lepiej zastanówcie się na co macie ochotę, czego potrzebujecie...seriooo... W innym przypadku będziecie patrzeć na wszystko i wszystko Wam się spodoba i wszystko będzie waszym marzeniem, a i tak wyjdziecie ze sklepu z... niczym. Ja tak mam ;) Ale jak pomyślę, co mogłabym dołożyć do mojej szafy, to zwracam uwagę tylko na te rzeczy.

W tym miesiącu moja #wishlista wygląda tak:



1. Biała (ewentualnie czarna) dłuższa kamizelka!
Taka jak TU

2. Białe Slip on
Coś TAKIEGO

3. Białe spodnie z dziurami ----> TAKIE

4. Okulary! Mam duży problem z doborem tego dodatku. Ciągle coś mi nie pasuje. Raz już prawie szłam do kasy, ale się rozmyśliłam.. Pewnie kupię je, jak już będę zmuszona ;)
Nie mogę się zdecydować, który model wybrać:
TAKIE
albo TAKIE
lub TAKIE ;)

5. Ostatnia rzecz (jak na razie) duża torba ---> jak TU


White Sleeveless Blazer | New Look  36c9a977d9f849742e09ceed4da49213385956afWhite Ripped Knee Skinny Jeans  | New Look
Okulary Przeciwsłoneczne Owalne 0503 Okulary Przeciwsłoneczne Kocie Oczy 0531Okulary Przeciwsłoneczne Okrągłe Czarne 0820


Kisses, Ada
_________________________________________________________________________________

#wishlist
1. Cienie do powiek  - kolory nude
Obowiązkowo matowe wykończenie!

2. Torba Shopper - za każdym razem, kiedy przechodzę obok Mohito ta torba jest moim obiektem westchnień

3. Stanik 

4. T-shirt Arctic Monkeys - poluję na ten t-shirt już od roku, nareszcie pokazał się w polskim sklepie

5. Okulary przeciwsłoneczne - czyli #musthave każdej wiosny i lata




xoxo, Zuza


                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz