czwartek, 14 maja 2015

#dreamlist początek

Jestem typem podróżnika i dosyć zorganizowanej osoby, ale jeśli chodzi o ułożenie listy miejsc, które chciałabym odwiedzić to... jest problem. Po prostu musiałabym tam wpisać każdą stolicę, miasta, czymś się wyróżniające, a tego jest za dużo. Z racji tego pod #dreamlist będą znajdować się wszystkie wymarzone kierunki moich wyjazdów, a pod #travel miejsca, gdzie już byłam.




Zawsze ciekawił mnie świat. Mogłam patrzeć na mapę bez końca i analizować, gdzie są wysokie góry, a gdzie niższe, bo to od gór zaczęła się moja fascynacja podróżami. Od 4. roku życia co roku odwiedzam Tatry (czasami nawet 3 razy do roku :D). Zakopane i Kościelisko znam bardzo dobrze, czuję się tam jak w drugim domu.

Uwielbiam mieć taki widok za oknem
Zawsze kiedy miałam wybrać między górami a morzem, wybierałam to pierwsze, chyba że chodziło o Morze Śródziemne, wtedy już głębiej się zastanawiałam. Aczkolwiek wypoczynek nad Morzem Bałtyckim też mnie cieszy. Wiadomo, człowiek potrzebuje różnorodności.

Wschody i zachody słońca są najpiękniejsze

W przyszłości nie chciałabym ograniczać się tylko do Polski, Europy. Chciałabym objechać cały świat, w swoim tempie, żeby wszystkim się nacieszyć i poszukać miejsca idealnego dla mnie.

xoxo, Zuza
Zdjęcia wykonane przeze mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz