czwartek, 7 maja 2015

#musthave czarne jeansy

3 miesiące temu zostałam postawiona przed pewną niespecjalnie ciekawą sytuacją, mianowicie wszystkie moje czarne jeansy zostały zniszczone. Jako że ja noszę tylko takie spodnie, bo w innych nie czuję się dobrze, to zaczęłam poszukiwania pod tytułem "idealne czarne spodnie od zaraz". Akurat wtedy byłam w Krakowie, więc wchodziłam do każdego sklepu, gdzie takie spodnie mogły być. Trafiłam do Cubusa i znalazłam!





                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Jegging Jane czyli moje idealne czarne jeansy. Są super wygodne, mają średni stan, są stretchy, ale, dzięki Bogu, nie rozciągają się za mocno i cena jest super!



































Czarne jeansy są dla mnie najważniejszą częścią mojej szafy i teraz, kiedy znowu muszę się w nie zaopatrzyć już nie mogę się doczekać, aż przekroczę próg Cubusa.

HEJ ADA


xoxo, Zuza

PS. Zawsze miejcie dwie pary czarnych spodni! W razie gdyby jedne się podarły :D Nawet jeśli tych drugich nienawidzicie nosić, kiedyś na pewno się przydadzą i uratują Wam życie.

PS.2. Zdjęcia robione kalkulatorem, bo aparat w naprawie :|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz