wtorek, 25 sierpnia 2015

#top5 piosenek wakacje 2015

W każde wakacje wychodzą takie muzyczne nowości, które towarzyszą nam przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień, z czego w tym ostatnim miesiącu przypominają nam o mile spędzonym czasie.




5

This summer's gonna hurt like a motherf****r



Nienawidzę cenzury, chodzi mi o cenzurę słowną, taka jak jest na esce. Psuje cały odbiór piosenki, dlatego jak ją pierwszy raz usłyszałam, powiedziałam sobie "naah, takie sobie", ale potem przesłuchałam jeszcze raz, na yt i mi się wkręciło! Razem z "Sugar" są na mojej codziennej playliście.

4

Ain't nobody (loves me better)



Na początku zakochałam się w głosie dziewczyny, która śpiewa, potem w melodii, a następnie w całokształcie - słowach, głosie, melodii. Taka chillowa piosenka na wieczory w dobrym towarzystwie.

3

Where are u now



Ok, mam wrażenie, że ta piosenka zmieniła to, jak ludzie postrzegają Justina Biebera. Sam tekst piosenki jest z 2009 roku, Bieber nagrał nowszą wersję na pianinie, a Skrillex i Diplo dorobili do tego muzykę. Odwalili naprawdę dobrą robotę, przerabiając melodię, nadali zupełnie nowe brzmienie nadchodzącej płycie Justina (singiel już 28 sierpnia!!).
Jeśli ktoś jeszcze nie widział teledysku - polecam! Każdy mógł coś do niego wnieść, co widać na początku. Powstała super kolorowa animacja, idealnie wpasowana w klimat skrillexowej muzyki.

2

Ghost town



Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że Adam Lambert powrócił z nową płytą, i to nie byle jaką! Byłam jego fanką za czasów "What do you want from me?" i jestem teraz. Polecam przesłuchać całą płytę, bo to nie jest jedyna piosenka, która jest godna tak dużej uwagi.

1

Lean on



Od początku lata wiedziałam, że to jest to - idealny hit na wakacje. Z Adą oszalałyśmy na jej punkcie i często sobie podśpiewujemy ją pod nosem :D Od kilku tygodni utrzymuje się na pierwszym miejscu list światowych, to coś musi znaczyć :)

xoxo, Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz