niedziela, 16 sierpnia 2015

#musthave sportowe buty

Które pasują do wszystkiego. Pierwszym modelem, który przychodzi mi do głowy jest Superstar Adidasa, ale również Stan Smithy, Reeboki Classic, oczywiście Conversy (btw. ta ich nowa wersja w ogóle mi się nie podoba) i pewnie takich uniwersalnych modeli jest dużo, dużo więcej.



Właśnie, uniwersalność, takie buty pasują do wszystkiego, dosłownie, do wszystkiego. Sukienka, spodnie, spodenki, strój kąpielowy, spotkanie biznesowe bardziej casualowe. Nawet na weselu bawiłam się w adidasach, bo moje stopy nie wytrzymały napięcia od szpilek :D Takie buty to błogosławieństwo, naprawdę. Potrafią uratować człowieka w beznadziejnej sytuacji, dlatego każdy powinien mieć chociaż jedną taką parę w szafie.
Zauważyłam, że coraz więcej osób zaczyna łączyć style - sportowe z formalnym, casualowy z formalnym itd. i to jest super! Dlaczego mamy się ograniczać i płakać z powodu nowych szpilek, który są piekielnie niewygodne, skoro możemy założyć do tego adidasy i wyglądać równie dobrze?

Koniec pisania! Czas na zdjęcia, aby trochę przybliżyć wam temat.


(trochę sneak peek outfitów, które niedługo na blogu!)

Reszta zdjęć tumblr:











Ja z Adą należę do teamu Adidas, a ty do jakiego należysz?
xoxo, Zuza

1 komentarz:

  1. Takie buty to rzeczywiście absolutny must have! Nie wyobrażam sobie bez nich życia! Ja należę to teamu Nike! :)

    OdpowiedzUsuń