środa, 19 sierpnia 2015

#top 5 'najlepsze targacze książek'


Zbliża się koniec sierpnia, a co za tym idzie?
Wrzesień?
Szkoła...
Żeby zamazać ten smutek i niechęć pójścia do szkoły, wybierzmy coś, co przez cały rok sprawi, że choć na chwilę polepszy nam się humor, np. podczas siedzenia na matmie...
Stylowy, wyjątkowy i inny niż pozostałe plecak (lub torba) to dobre rozpoczęcie zakupów szkolnych.



Tym razem zacznę od nr 5

Plecaki- worki. Są małe, więc na normalny dzień w szkole (kiedy mamy sporo książek) nie nadadzą się, ale możemy je zabrać do szkoły kiedy bierzemy tylko jedną książkę, same zeszyty lub gdy nie potrzeba książek, bo np. jest jakaś uroczystość czy impreza szkolna.
Takie worki nadadzą się także na wyjście w miasto.
Można znaleźć je na GranaShop w różnych wzorach i kolorach.
school not okay 1.jpg  galaxy purple 1.jpg

NEVER STOP plecaczek 1.jpg  MACARONES_plecaczek_1.jpg

 Nr 4 to popularne plecaczki w stylu Vintage.
I tak jak wyżej duży wybór znajdziemy w sklepie GranaShop

6f4f395599a7064a9636c9374e5384b1.jpg  18-5-14-4-1-11_plecak0056_0_g3g2.JPG
85f1d88d59041e7a8f4c2dc66d86c1e7.jpg  2ad4532a2fa4d84f9a98528e416aa6b8.jpg

Nr 3- plecaki-teczki. Nie są aż tak często przez nas wybierane, ale za to, w połączeniu z dobrym look'iem, robią mega WOOOW!

tumblr

Nr 2- tym razem nie plecak, tylko duże shopper'owe torby.
H&M
Zauważyłam, że coraz więcej dziewczyn wybiera takie torby zamiast plecaka (ja też czasami zamieniam plecak na taką torbę :p).
tumblr

Jeśli chodzi o dostępność, to można je znaleźć niemal w każdej sieciówce.

I nr 1 MI PAC!
Sama posiadam i jak najbardziej polecam!
Natrafiłam na niego przez przypadek i jeszcze nie wiedziałam z czym mam do czynienia. Szukałam na stronach internetowych fajnego plecaka do szkoły. Bardzo spodobały mi się modele takie właśnie jak mipac. Było więcej plecaków na podobieństwo mipac'ów. Nie mogłam się zdecydować i poczytałam więcej w sieci o tej właśnie marce. Weszłam na ich stronę i... totalny szał! jeszcze nie widziałam, żeby jeden plecak był w tylu różnych kolorach i wzorach! Ja jednak postawiłam na klasykę i wybrałam taki
mipac
Ale myślę, że każdy znalazłby coś odpowiedniego dla siebie ;) 








Mimo moich obaw, plecak okazał się pakowny. Mam go już rok i nie ma żadnych przetarć ani innych uszkodzeń, mankamentów.

A Tobie, który najbardziej się podoba??
Kisses, Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz