piątek, 12 czerwca 2015

#wishlist czerwiec

Kolejny miesiąc i kolejne obiekty westchnień. Czerwiec jest miesiącem, kiedy szkoła się kończy, zaczynają się wakacje i praktycznie tylko o tym myślę. Jak pewnie każdy, kto chodzi do szkoły.
W tym roku tak się zdarzyło, że dopiero pod koniec maja/początku czerwca zrzuciłam kurtkę, a moje adidasy zamieniłam na "sandały", które tak naprawdę są wyciętymi botkami.


I już nie są w najlepszym stanie, dlatego moją #wishlist zaczynam od nowych butów na lato:
  1. Vagabond DIOON - czyli idealne dla mnie buty na lato.
  2. ZOEVA Cocoa Blend Palette 
  3. Biała koszula - Ada pisała już, że białe ubrania są musthave'em, a ja ostatnio bardzo polubiłam basic'owe koszule i koszulki.
  4. Baza pod cienie - niestety nie znalazłam jeszcze żadnej, która by była dobra i w przystępnej cenie, w tym miesiącu będę kontynuować poszukiwania.

    Xoxo, Zuza
_________________________________________________________________________________

Kilka rzeczy udało mi się zdobyć z poprzedniej wishlisty (wiadomo, że nie uda się kupić wszystkiego czego chcemy w jednym miesiącu). Na kolejny miesiąc moja wishlista wygląda tak:
1. luźne spodnie a'la TAKIE
2. jeansowa kamizelka
3. koszulka ABSTRA !! <3
4. espadryle- najlepiej z siateczki (jak na zdjęcia)
ABSTRAWEAR
Espadryle z Siateczką White Flats
DeeZee
h&m
                          








Kisses, Ada





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz