sobota, 20 czerwca 2015

#beauty konturówka GR

Długo szukałam idealnej dla mnie szminki/ konturówki, czyli takiej o odcieniu troszkę ciemniejszym niż usta. I w końcu trafiłam na Golden Rose Dream Lips 510. Oczywiście na stronie internetowej kolor troszeczkę różni się od tego w realu. Na szczęście u mnie w mieście jest stoisko Golden Rose i mogłam obejrzeć konturówki na żywo.


Konturówka jest miękka, dlatego łatwo się ją rozprowadza.



Najbardziej zadziwiła mnie jej trwałość.
Zrobiłam taki mini teścik na jej wytrzymałość. Pomalowałam nią usta rano, a po południu poszłam na zakupy z Zuzą. Jadłyśmy lody i byłam pewna, że nic z niej nie zostało... a ona nadal się trzymała. Dopiero na wieczór zaczęła schodzić.

A na dodatek jest w niskiej cenie!

Podsumowując
idealny kolor + super trwałość + niska cena = konturówka idealna! :)
Więc śmiało mogę ją polecić, tym które szukają takiej właśnie kredki do ust!



Kisses, Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz