poniedziałek, 8 lutego 2016

#haul zakupowy- wyprzedaże

Wyprzedażowy szał już się kończy, a trochę rzeczy się nazbierało, więc czemu nie zrobić mini haul'u zakupowego i nie pokazać Wam, co udało mi się "dorwać". Sama uwielbiam oglądać takie haul'e i wypatrywać co innym udało się zdobyć, bo sama mogę z tego skorzystać.





Na pierwszy rzut- kurtka skórzana!
Kupiłam ją z myślą o nadchodzącej wiośnie, bo już w zeszłym roku polowałam na taką kurtkę. Trochę nawet się zdziwiłam, że była na promocji, bo przecież przeceniane są teraz rzeczy jesienne i zimowe.
Stradivarius
Jeansy
Takie jakich szukałam, czyli nie za ciemne, nie za jasne, z lekkimi przetarciami/ dziurami. Uwierzcie, że jeansów nigdy nigdy za wiele :)
Stradivarius
Koszula w kratę
Posiadam podobną w kolorze czerwono-granatowym, ale brakowało mi takiej w moich ulubionych "kolorach", czyli w czerni i bieli :p. Taka koszula to niezbędnik każdej szafy, może być zarówno casual'owa jak i formalna.
Bershka
Bluzka ze stójką!
Co prawda nie jest z wyprzedaży, ale nie była droga. Natrafiłam na nią przypadkiem na wieszaku przy przymierzalni, gdzie wisiały rzeczy odwieszone przez innych. Jestem z niej mega zadowolona, dlatego ją tu pokazuję. Jest świetna! Pamiętajcie, że bluzki, swetry, bluzy ze stójkami/golfami to hit sezonu! ;)
H&M
T-shirt
Zwykła bluzka w niezwykłym kolorze. Kolor może nie do końca taki jak na zdjęciu :/, ale na żywo to piękny odcień bordo :)) T-shirt to podstawa każdej szafy, a szczególnie taki luźniejszy (jak ten niżej), dlatego na wyprzedażach warto rozglądać się za takimi!
Medicine
Kisses, Ada
Piszcie, co Wam udało się kupić na wyprzedażach!?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz