niedziela, 4 października 2015

#top5 sieciówek

Dziś o sklepach, które warto odwiedzić chociaż raz (a jeśli już odwiedzisz, to będziesz chciała tam wrócić :p).




5. Diverse
Popularna sieciówka, do której nie wszyscy są przekonani, bo rzadko tam kupują. Tak samo było ze mną, dopóki nie kupiłam pierwszej rzeczy z tego sklepu. Ceny są podobne jak w innych sieciówkach, np. H&M, Reserved, a nieraz nawet tańsze. Warto dodać, że często są promocje -20%, -30%, więc można złapać ciuszki w jeszcze niższych cenach. I to co najważniejsze- JAKOŚĆ. Diverse ma na prawdę świetną jakość. Ubrania nie mechacą się po kilku praniach, a Zuzy kurtka ma już kilka lat i nic złego jeszcze z nią się nie dzieje  :).


Diverse
źródło
4. New Look
Jeśli chodzi o jakość to nie mogę dokładnie powiedzieć, bo mam tylko jedną rzecz (jak narazie ;p) z New Look'a, ale wygląda jak nowa, a ma już pół roku. Ceny przystępne, odzież jak najbardziej zgodna z trendami, ale bardzo oryginalna i kreatywna.

źródło
3.Top Shop
Według mnie bardzo podobny do New Look'a. Ubrania równie świetnie, jeśli chodzi o wygląd i trendy, może nawet jeszcze lepsze , niestety ceny są wyższe :c

źródło
2. CoolCat
Sklep, który odwiedziłam w Holandii,  podczas tych wakacji. Nic wcześniej o nim nie wiedziałam, nie słyszałam, ale byłam pozytywnie zaskoczona. Świetne rzeczy! Ceny różne.. ale na wyprzedażach można złapać prawdziwe perełki :D
Cool Cat Stunt Amsterdam - Amsterdam, Noord-Holland, The Netherlands
źródło

1. PRIMARK
Zdecydowanie najlepszy sklep w jakim byłam. Jestem straszną zakupoholiczką, więc trudno mi było tam nie zwariować i nie utracić głowy dla tych wszystkich ciuszków :D.
W tym roku, w wakacje, po raz pierwszy odwiedziłam ten sklep, podczas pobytu w Niemczech (w przeciągu 9 dni byłam tam 3 razy :p). Byłam mega podekscytowana. Weszłam i ... nie wiedziałam, w którą stronę iść, 3 piętra, każde wielkości dużej sieciówki. Jak już złapałam za koszyk to nikt nie mógł mnie powstrzymać przed zakupowym szałem.
Jeśli chodzi o ceny to są znacznie niższe niż u nas, szczególnie podczas wyprzedaży, a ja akurat na nie trafiłam :) Tyle tego było, że w niektórych momentach gubiłam się.
Na pewno zajrzę tam jeszcze, gdy tylko będę miała taką możliwość :)

źródło
A jakie są Wasze ulubione sieciówki?
Kisses, Ada

NASTĘPNY POST DOPIERO ZA 3 TYG (z powodu wyjazdu)
edit: przykro mi ogłosić, że nowy post pojawi się najszybciej 31 października, długa przerwa jest spowodowana wyjazdem, a potem zaległościami w szkole, które się w ten czas nagromadziły. przepraszamy!! i zachęcamy do przeczytania innych postów :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ciuchy z New Looka, a z Top Shopa, mam może jedną rzecz (?) która jest śliczna! Osobiście marzy mi się Primark, ale niestety u nas nie ma :(

    OdpowiedzUsuń