niedziela, 27 grudnia 2015

#beauty bronzer Ingrid

Przez długi czas szukałam dobrego bronzera, czyli takiego, który nie zrobi mi plamy przy pierwszym pociągnięciu pędzlem i zostanie chociaż na kilka godzin. Przez przypadek natrafiłam na bronzer z firmy Ingrid, z którą wcześniej się nie spotkałam.





Sprawdziłam w sklepie na swojej dłoni kolor, chociaż wiadomo, że na policzku i przy naturalnym świetle może to wyglądać inaczej. Jednak na mojej dłoni bronzer prezentował się bardzo dobrze. Długo myślałam nad nim w sklepie i stwierdziłam, że za taką, dość niską cenę (ok.19zł) nie mam nic do stracenia, a do tego jest on bardzo duży.
Okazało się, że był to dobry wybór!
Może zamiast opisywać jego zalety i wady, to wypunktuje je.
Plusy:
*niska cena
*dosyć długotrwały
*nie zostawia plam
 Minusy:
*trzeba trochę się namachać pędzlem, żeby uzyskać dobrą widoczność na policzkach, albo po prostu nabrać go dużo więcej na pędzel
... i to chyba jedyna wada, chociaż może ona być również zaletą, bo nie każda z nas, chce mieć mocno podkreślone policzki.




Kisses, Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz